Публікації

 

27

червня

Страховий ринок в Україні розвивається досить швидко, особливо динамічна сфера корпоративного добровільного медичного страхування. Це пов'язано з тим, що для багатьох кваліфікованих співробітників наявність поліса ДМС - вирішальний фактор при виборі роботодавця. УкрСтрахование запитав у експертів, які проблеми існують у розвитку корпоративного ДМС, які перспективи даного сегмента, що найчастіше входить в пакет послуг, а також чого потребує ринок ДМС на даний момент. Відповідає Вікторія Голяк – Директор Дирекції особистих видів страхування ПрАТ «Європейський страховий альянс».


21

червня

Поліс обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами залишається необхідним атрибутом будь-якої автомобільної поїздки. І не лише через вірогідність поліцейської перевірки. У разі несподіванок на дорозі він може стати у нагоді вам. Цей вид страхування в Україні діє вже давно, проте за останні роки відбулося чимало позитивних змін. Разом з «Європейським страховим альянсом» Мааnimo вирішив нагадати декілька простих можливостей - від покупки до сервісу, якими можуть скористатись українські водії і які спрощують життя.


21

травня

Страхування КАСКО затребуване автовласниками, які з відповідальністю ставляться до питання захисту свого автомобіля від пошкодження в результаті ДТП, викрадення або протиправних дій третіх осіб. Але за час існування такого виду послуг, автовласники вже встигли сформувати ряд питань про цей поліс. "УкрСтрахование" вирішив отримати відповіді на питання, що цікавлять водіїв. Відповідає Кирил  Кашура, Директор Дирекції партнерських продажів ПрАТ «Європейський страховий альянс».


21

травня

В Україні щодоби фіксується в середньому 15 викрадень автомобілів і майже 400 серйозних ДТП. Коли проходять емоції, починаєш замислюватися про фінансову складову: хто заплатить мені за розбиту машину, хто відшкодує втрати? Це як раз той випадок, коли необхідно мати КАСКО.
Maanimo продовжує рубрику «Страховий лікбез» і разом з «Європейським страховим альянсом» розповідає, що являє собою цей вид страхування, і які переваги отримає його власник.


25

січня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко: "Про необхідність підвищення рівня страхового захисту і клієнтського сервісу у сфері ОСЦПВ говорилося багато разів.
Це важливо не лише для автовласників, а й для самих страховиків в ситуації зниження доходів населення і жорсткої конкуренції за гроші клієнтів. Бажані клієнти для будь-якої страхової компанії - ті, хто бачить в ОСЦПВ інструмент реального страхового захисту, а не просто необхідність виконати вимогу закону. І такі клієнти вибирають страховика зовсім не за принципом «найнижча ціна», а ґрунтуючись на довірі до компанії і балансі ціна/якість страхової послуги".