Публікації

 

21

травня

Страхування КАСКО затребуване автовласниками, які з відповідальністю ставляться до питання захисту свого автомобіля від пошкодження в результаті ДТП, викрадення або протиправних дій третіх осіб. Але за час існування такого виду послуг, автовласники вже встигли сформувати ряд питань про цей поліс. "УкрСтрахование" вирішило отримати відповіді на питання, що цікавлять водіїв. Відповідає Кирил  Кашура, Директор Дирекції партнерських продажів ПрАТ «Європейський страховий альянс»:


21

травня

В Україні щодоби фіксується в середньому 15 викрадень автомобілів і майже 400 серйозних ДТП. Коли проходять емоції, починаєш замислюватися про фінансову складову: хто заплатить мені за розбиту машину, хто відшкодує втрати? Це як раз той випадок, коли необхідно мати КАСКО.
Maanimo продовжує рубрику «Страховий лікбез» і разом з «Європейським страховим альянсом» розповідає, що являє собою цей вид страхування, і які переваги отримає його власник.


25

січня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко: "Про необхідність підвищення рівня страхового захисту і клієнтського сервісу у сфері ОСЦПВ говорилося багато разів.
Це важливо не лише для автовласників, а й для самих страховиків в ситуації зниження доходів населення і жорсткої конкуренції за гроші клієнтів. Бажані клієнти для будь-якої страхової компанії - ті, хто бачить в ОСЦПВ інструмент реального страхового захисту, а не просто необхідність виконати вимогу закону. І такі клієнти вибирають страховика зовсім не за принципом «найнижча ціна», а ґрунтуючись на довірі до компанії і балансі ціна/якість страхової послуги".


20

червня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко:  «Сучасні технології дають величезні ресурси для створення принципово нового середовища для взаємодії страховиків і клієнтів. Один з ключових інноваційних підходів до комунікацій - це омніканальность, інтеграція в єдину зручну середу орієнтованих на клієнта різних онлайнових і оф-лайнових каналів комунікацій з залученням всіх типів гаджетів».


20

червня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко:  "Ефективність інновацій безпосередньо залежить від того, наскільки чітко визначені цілі. Одна з основних цілей діджіталізаціі - це всебічне поліпшення клієнтського досвіду, створення нових цінностей і сервісів для клієнтів."